KYMI SINFONIETTAN ORKESTERITOIMISTO PALVELEE  19.3.-31.5.2020 ETÄNÄ, PUHELIMITSE JA SÄHKÖPOSTITSE

14.05.2020

Ole kaikissa muissa, paitsi Ticketmasteriin liittyvissä lippuasioissa yhteydessä toimistoomme, sillä suurin osa ennakkomyyntipaikoistamme on suljettu.

Puhelinnumero: 05 234 4891

sähköposti: toimisto@kymisinfonietta.fi

Manskin pisteemme palvelee vielä tiistaina 24.3. klo 11-16

JO OSTETUISTA LIPUISTA JA KAUSIKORTEISTA:

  • Hyvitämme konserttilipun ostaneille lipun hinnan.
  • Kausikorteista hyvitämme peruuntuneiden konserttien osuuden. Ole yhteydessä hyvityksen saamiseksi Kymi Sinfoniettan orkesteritoimistoon, puh. 05 234 4891, toimisto@kymisinfonietta.fi.
  • Halutessanne voitte tukea Kymi Sinfoniettan toimintaa jo lunastamanne lipun hinnalla.


TÄSSÄ PÄIVITETYT OHJEET LIPPUHYVITYKSEN SAAMISEKSI:

Yksittäiset konserttiliput ja kausikortit:
Ole yhteydessä hyvityksen saamiseksi Kymi Sinfoniettan orkesteritoimistoon,

puh. 05 234 4891, toimisto@kymisinfonietta.fi.

Tiistaisin Manskilla toimiva pisteemme on avoinna vielä 24.3. klo 11-16

Ticketmasterin kautta ostetut liput:
Kymi Sinfonietta on lähettänyt tiedon konserttien peruuntumisesta Ticketmasterille, joka on yhteydessä lipunostajaan sähköpostitse. Ticketmasterilta ollaan siis suoraan yhteydessä ja lähetetään ohjeistus siitä, miten tulee menetellä lippujen palautukseen liittyen. Mikäli asiakastiedoissa ei ole sähköpostiosoitetta, Ticketmaster pyytää seuraamaan tietoa ja ohjeita peruuntuneista konserteista verkkosivuiltaan.

Tämän tiedon saimme Ticketmasterita: Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely Ticketmasterissa on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää.


KYMIJOEN LOHISOITTO 2020 SIIRTYY ENSI VUODELLE:
Lisätietoja (mm. lippuhyvitykset): http://www.lohisoitto.fi/kymijoen-lohisoiton-lehdistotiedote-6-5/